Beoordelingen van Ciao Italia Weesp
Recente recensies
Luis R. Diaz
Always good! Kudos ;)
Adrie Raaijmakers
Zoals altijd heerlijk , en altijd op tijd .
R.M.S. van Ingen
Brigitte
Luis R. Diaz
Always good! Greetz, Luis ;)
Anoniem
anita Benjamins
Heerlijke pizza, snel en warm geleverd!!
Villa
Pizza top Berzorging duurde half uur langer…bezorger verontschuldigde zich wel
Mandy
Lekkerste pizza,s die ik ken dunne bodum goed belegd en krokant korstje
Pascalle
Om 17:45 besteld, volgens bericht zouden de pizza’s komen om 18:50, uiteindelijk kwamen ze om 19:30 - ruim 1:45 uur na bestelling. De pizza’s vielen ook tegen, jammer.
Mandy
De lekkerste pizza,s lekkere dunne bodum krokant korstje zoals ie hoort
Peter van Cooten
Heerlijke pizza, lekker heet en afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Pizza precies volgens de gevraagde specificatie en geleverd op de afgesproken tijd. Uitstekend bedrijf.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Luis R. Díaz
Always good! Kudis ;)
Ida
Een tijd geleden dat ik hier besteld heb naar nog steeds heerlijke pizza's.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Andrea
Lekkerste pizza van Weesp!
Brigitte
Strak op het gewenste bezorgmoment en heerlijk warme rijk-belegde pizza's. Super!
Timmer
Bilal
Snel en top kwaliteit
R.
30 minuten na verwachte bezorgtijd is veel en de bereid tijd van een uur ook. Bestelde wel iets na 18:00 uur dus ok dat kan. Pizza was wel heel lekker.
Rob
Luis R. Díaz.
Always good! Kudos ;)
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ivar Volder
Lekkere pizza hoor, maar ik heb nog steeds een sterke voorkeur voor een dunne, knapperige bodem. Bieden jullie dat als optie aan?
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
R.M.S. van Ingen
Eva
Altijd goed, 10 pizza's besteld en super op tijd bezorgd, heel fijn!
Timmer
Ap Monné
Goed op tijd om 17.30 uur en lekker gloeiend heet. Top, en echte italiaanse bodem.
Haas
Helemaal in orde.
Rob Eisma
Was weer overheerlijk
Luis R. Díaz
Always good! Greetz ;)
Ingrid
Dit blijft de beste pizza van Weesp!
Brigitte
Subliem lekkere pizza's weer!! En ondanks duidelijke woensdag drukte, toch vlot bezorgd. Chapeau Ciao Italia!
Bianca
Bestel hier al jaren altijd zeer tevreden. Vandaag jammer dat de knoflookolie op de verkeerde pizza zat. Verder lekker heet nog bjj aankomst en altijd lekker.
Hans van Lunteren
Dé lekkerste pizza’s van Weesp
Brigitte
Heel stipt op tijd en subliem lekkere rijk belegde pizza's! :)
R.M.S. van Ingen
Mathieu
Ruud
Altijd prima in orde. Ook precies op tijd klaar.
JL de Randamie
Prima kwaliteit, vlotte service en prettig personeel.
Brigitte
Perfetto! Grazie
Alessia van den Berg
Heerlijke pizza die gewoon nog heet was bij bezorging, super! En ook flexibel met de bezorgtijd, wat een service. Grote aanrader
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Luis R. Díaz.
Always good! Kudos ;)
R.M.S. van Ingen
Luis R. Diaz
Always good! Kudos ;)
Ivar
Dit keer (!) was de bodem niet lekker knapperig en was de pizza vrij ver afgekoeld al. Vorige pizza’s waren beter. Te druk gisteravond?
R.M.S. van Ingen
GJ
‘‘s morgens om 10 uur via de website al besteld, toch was de bezorging meer dan een half uur later dan de eerste bezorgtijd mogelijkheid. Niet erg handig met kleine kinderen 👎
Steffen
De beste pizza’s van Weesp
T
Nienke en Saskia
Heerlijke knapperige pizza’s op maat gemaakt!
Marjan
Prima pizza's en super snelle bezorging
Lood
Weer zeer tevreden
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Luis R. Diaz
Always good! Kudos ;)
R.M.S. van Ingen
Marieke
Clarina
Altijd heerlijke gerechten!! De beste pizza’s van Weesp
Luis R. Díaz
Always good! Kudos ;)
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
R.M.S. van Ingen
Luis R. Díaz.
Always good! Kudos ;)
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sabrina
Het was weer heerlijk!
Brigitte
Super goed. Superr lekkerr!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mare
Heel erg lekker!!!
Saskia W.
Super heerlijk! Een bodem die blijft staan en niet flapt en knapperig en goed belegd, precies volgens opgegeven wens! Enorm snel gebracht: ik leg bij wijze van spreke de telefoon neer en daar hoorde ik al de tik op de deur! Super!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ivar
Uitzonderlijk rijk belegd en nog prima op temperatuur. Gewoon lekker dus.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jolanda
De pizza was prima. Ik had alleen extra betaald voor rucola, maar dat zat er niet op!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Martin
Top pizza!!!! Kwaliteit 👌 4 🌟🌟🌟🌟 voor de levering want als je de verwachte Levertijd communiceert wordt dat ook de verwachting. Pizza kwam 25 min later, maar het wachten waard
Jolanda
De pizza's waren heerlijk
Luis R. Díaz
Always good! Kudos ;)
Adrie
Zoals altijd keurig optijd en heerlijk 👍
Luis R. Diaz
Always good! ;)
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Barry
Had hier nog nooit besteld maar de pizza's waren echt super en goed heet toen ze bezorgd werden. Bezorging was ook optijd. Zeker voor herhaling
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Roeland
Heerlijke pizzas met veel ingrediënten erop,... Ze waren zeker niet zuinig! Echt een aanrader
R.M.S. van Ingen
Sas en Nienke
Super heerlijke op maat gemaakte pizza met half margeritha en andere helft caprese of gorgonzola. Nog betere bodem bleef recht staan, en flapte niet om super korst ook en snel gebracht! Kortom mjam
Christopher
Top service en lekkere pizza’s. Altijd vriendelijke bezorgers!
Diana
Luis R. Díaz
Always good! Kudos ;)
Nicky
Super heerlijke pizza’s
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Luis R. Diaz
The pizza was great, the delivery was here 45 min too late....
Kooij
Heeerlijk
Kim
Ingrid
Lekkerste pizza's van Weesp, zoals in Italië!
R.M.S. van Ingen
Mathieu
Goed assortiment, royaal belegd en pittig is echt pittig.
J
Altijd heerlijke pizza, snelle bezorging.
Bart
Zoals altijd een heerlijke pizza, met ook top personeel!
R.M.S. van Ingen
Luis R. Diaz
Always good! Kudos ;)
Charles
WEER zo n heerlijke pizza... en binnen een half uur na bestellen op tafel!
Robert
Lekker
Ivar
Een prima Diavola
Heleen
Snelle bezorging. Pizza smaakt lekker, goed belegd. Dunne pizzabodem zoals het hoort!
Marjolijn
Altijd lekkere pizza's die gloeiend heet worden bezorgd door vriendelijke bezorgers. Je kan bij ciao je pizza zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt door alle extra toppings die je kan toevoegen. Dit is voor mij echt de enige pizzeria waar ik bestel.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Luis Diaz
Always good! ;)
Hadi Jando
Marbje
We zaten hongerig te wachten. Toen werd het een half uur later. Wel fijn dat er even gebeld werd door jullie.
Charles Vrijenhoek
Ik heb het al zo vaal gezegd.... veruit de beste pizza in/uit Weesp en vandaag weer flitsend snel bezorgd. Heerlijk! Hou vol!
fabio
Edward
Heerlijke pizza s en goed warm werden ze bezorgd!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Volder
Saski
Heerlijke knapperige pizza en supersnel gebracht